חיון טכנולוגיות מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון שירותי מומחה כשירותי Help Desk מנוהל מרחוק:
שירות מנוהל מרחוק – Help Desk
בין אם מדובר בתקלה משביתה ובין אם מדובר בתקלה נקודתית, צוות המומחים של חיון טכנולוגיות, זמין לכם מיידית דרך ממשק ממשק מאובטח, קל ונוח ע”י התחברות מרוחק.
המומחים שלנו מעניקים ללקוחות תמיכה ושרות מרחוק בתחומי האפליקציה וה-System על ידי השתלטות מרחוק בצורה מאובטחת, מבלי הצורך להמתין למומחה שיגיע לאתר הלקוח. באופן זה הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להתחקות אחר התקלה ולטפל בה במהירות, במקצועיות וללא השבתת הלקוח. עם מומחי חיון טכנולוגיות אתם לעולם לא לבד.
מרכז השרות והתמיכה בעל יכולת לפתור תקלות מרחוק באמצעות כלי שליטה ובקרה מתקדמים המקצרים את זמן התקלה באופן משמעותי.
מרכז השרות והתמיכה יהווה נקודת קשר לכל פניה שהיא, לרבות תמיכת מחשבים לעסקים במקרים מגוונים לרבות תקלות, בקשות התקנה או כל שינוי, שיפור או שאלה. אנו נטפל בכל תקלה במחשבים ואו ציוד הקצה, תקלות בתוכנות מדף, בעיות חומרה וכמו כן שירותי IT לפי חוזה.
התמיכה פעילה במהלך ימים א עד ה בין השעות 8:00 עד 17:00. לקוחות בשירות 24/7 יקבלו מענה אנושי ותמיכה של הכוננים בכל שעות היממה וכמו כן גם בסופי שבוע.
את הקריאות ניתן לפתוח במרכז השרות והתמיכה באמצעים הבאים :
באחריות מרכז התמיכה לתאם את הגעת טכנאי השירות לאתר במידת הצורך, ומעקב אחר פתרון התקלה עד לסיומה.
חברת חיון טכנולוגיות משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת לספק שרות מקצועי, יעיל ואמין למגוון לקוחותיה, בסביבת מיחשוב המשלבת מערכות טכנולוגיות מגוונות ובדרישות SLA שונות.